باید بندای دست و پاهاتو پاره کنی
مهمتر از اونا بندای بال هاته
بعد میپری
اولش شبیه سقوطه
اما اوج میگیری
و بعد از اون که پرواز رو چشیدی
دیگه حاضری بمیری اما دوباره هیچ بندی رو قبول نکنی..
ف مثل فاطیما......ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108