خش خش کنیم؟

خرید بک لینک

خش خش کنیم؟

پنجشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۵ 23:48

تو خیابون راه میرم و جلوم یه پسر بچه ی شر و شیطونه که دست مامانشو تو راه برگشتن از مدرسه ول کرده و خارج از پیاده رو، گوشه ی خیابون تو برگا خش خش میکنه

جوری اینکارو انجام میده که انگار مهم ترین کار دنیاست و اصلا واسه ی همین خلق شده

گاهی فکر میکنم تمام دنیا رو باید کنار بذارم و همینطور عاشقانه بدون اینکه به داد و بیدادای مامانم که میخواد از خطر دورم کنه به کاری که دوس دارم ادامه بدم

بدون اینکه حتی یه لحظه به تهش فک کنم

f6tim6

ف مثل فاطیما......

ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 19:28

صفحه بندی