خش خش کنیم؟
پنجشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۵ • 23:48
جوری اینکارو انجام میده که انگار مهم ترین کار دنیاست و اصلا واسه ی همین خلق شده
گاهی فکر میکنم تمام دنیا رو باید کنار بذارم و همینطور عاشقانه بدون اینکه به داد و بیدادای مامانم که میخواد از خطر دورم کنه به کاری که دوس دارم ادامه بدم
بدون اینکه حتی یه لحظه به تهش فک کنم
f6tim6 •
ف مثل فاطیما......ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42