دیگه وقتشه، هوم؟

خرید بک لینک
من شلوار سفیدمو خیلی دوس دارم

این چند روز به مردم نگاه کردم و با تعجب فراوون هیچ خانومی رو با شلوار سفید ندیدم

و فهمیدم پوشیدنش اونم با چادر از کاراییه که جسارت میخواد

جسارت به خودی خود چیز بدی نیست

اتفاقا لازمه

اما نه همه جا و نه همه وقت

اگه بخوام به مفهوم جسارت و کاربردش تو زندگیم فکر کنم

مثه این بوده که همیشه شلوار سفیدمو پوشیدم

همه جا باهام بوده حتی تو عزاداریا

و انگار هیچوقت نفهمیدم گاهی جاش نیست :)

ف مثل فاطیما......

ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 17:27

صفحه بندی