این چند روز به مردم نگاه کردم و با تعجب فراوون هیچ خانومی رو با شلوار سفید ندیدم
و فهمیدم پوشیدنش اونم با چادر از کاراییه که جسارت میخواد
جسارت به خودی خود چیز بدی نیست
اتفاقا لازمه
اما نه همه جا و نه همه وقت
اگه بخوام به مفهوم جسارت و کاربردش تو زندگیم فکر کنم
مثه این بوده که همیشه شلوار سفیدمو پوشیدم
همه جا باهام بوده حتی تو عزاداریا
و انگار هیچوقت نفهمیدم گاهی جاش نیست :)
ف مثل فاطیما......ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36