از تشبیه خوشم میاد
دوس دارم شرایطو با مثال توصیف کنم
مثلا الآن مثه یه ذره ام تو دست باد
از اون ذره ها که تو نور میبینی
همونقد کوچولو و همونقد بی اهمیت
منتظر تا باد آروم بگیره و جایی بشینم
نه قدرت تغییر شرایط رو دارم
و نه جایی برای ساکن شدن میشناسم
خودمو میدم دست باد
به امید خیرخواهیش
ف مثل فاطیما......ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19