عجیب این آزارم میداد
انقد که کلی کتاب جمع کردم دورم تا وقتی بالاخره بیکار شدم بخونمشون
بعد یهو یه اتفاقی افتاد
با کسی صحبت کردم و دیدم عه من نادون نیستم
فقط زمینه ی اطلاعاتیم با بقیه متفاوت بوده
هنوز نسبت به خوندن اون کتابا احساس نیاز میکنم
اما دیگه حس بد ندارم ^_^
ف مثل فاطیما......ما را در سایت ف مثل فاطیما... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24